fredag 23 januari 2009

Matdagbok dag 5

Frukost (8.00)
En halv portion havregrynsgröt med kanel. En hembakad macka med ost.

Lunch (12)
Fish ´n´ chips, lite sallad. Åt kanske halva portionen som serverades, hade tänkt ta barnportion men glömde bort det.

Fika (15)
En chokladdoppad havrekaka och Ramlösa jordgubb/lime

Kvällsmat (17.30)
En halv vesuvio.

Kväll
Dill o gräslökschips, ca 6 godisbitar.

Idag har varit en allmän onyttig dag, förutom att jag rört en del på mig på Busfabriken. Jag mår inte alls bra, började ju känna mig hängig igår och idag har det blivit sämre. Nu har jag huvudvärk, ont i bihålorna och börjar bli täppt i näsan. Har förmodligen feber också för jag har tagit på mig sockor, halsduk och en extra tröja men fryser ändå.

1 kommentar:

  1. hej. just nu står det ganska så stilla på viktfronten. det är tråkigt. men man kommer väl till sådana såkallade trappsteg, där det liksom stannar av innan det går neråt igen. jag går promenader de dagar jag hinner. det brukar bli då nora är på dagis. jag har som mål att gå en timme varje gång. jag skulle vilja börja springa så smått. men men, det är bara o kämpa på!

    SvaraRadera